Mycket film blir det

Kan jag lova!
Har blivit mycket film den senaste tiden!
Legat hemma och degat med Emil, Coffe och Sandra typ bara!
Var ju på intervju igår för er som inte vet det! Och jobbet är mitt, Tog dem med storm när jag kom in där haha! Nae men på Tisdag börjar man jobba! Skönt det så man inte fick börja dirr!
Idag är det Fredag, Så som alla Fredagar så ska jag givetvis ut och fara lite här nu på förmiddagen, Ska dricka kaffe med min älskade Mikael först som jag saknar massvis när jag inte bor tillsammans med han längre! Tur att han har tid någon gång iaf den jävla arbetsnarkomanen!!! Efter det blir det ut och styra med lite skit tills ikväll!
Kvällen lutar hem mot sanna med dryck och mat! Vi ska käka alla tjejor så det kommer nog bli trevlans får man hoppas på! Efter det blir det väl utgång till det vanliga stället cromwell ;)

Får se vart kvällen slutar !
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0