Snor, snor och ännu mera snor!

Bööööö, vilken jävla förkylning alltså! Den släpper fan aldrig, Det bara rinner och rinner från näsan min :(, Kommer ha stora sår runt näsan efter allt torkande runt den.. Helg är det också, Vetifan vad som händer, Vet bara att Mikael kommer hem. Sandras lillebror alltså! Blir att laga mat tillsammans med han, sandra och grabbarna skulle jag tro..
Börjar en ny kurs i skolan näsa vecka med. Får ringa och snacka med Bodil igen så jag får all information som jag behöver. Kanske min pulla Ellinor kan samla ihop det jag behöver så ja inte kommer efter..
Nahe om man skulle ta sig i kragen och slänga in en disk i diskmaskinen, Så skulle Mickes mamma komma ner med damsugaren med så jag får damsuga! Ser fördjävligt ut här hemma kan ja lova!!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: anna

haha ja men vem har sagt att ja bara läser falsksanning då xD Läser ju typ allas dom där :P men skrev ju om den bloggen för ja tycker den är bra som avslöjar de falska o skit som de skriver mojje kan du va själv :D

2010-09-17 @ 13:15:10
URL: http://annzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0