Jahopp!

Sitter man här med skolböckerna framför sig !!! Har ju ifs suttit med dem hela dagen så ja kommer drömma om Etik och skit inatt!!
Men nu innan natti så var jag hemma hos mamma en sväng, Firade att hon klarade hojjkortet idag! Så gjorde vi smörgåstårta tills imorgon med efter som hon fyller år imorgon!
Lewie har däckat i soffa..... SKööööööönt som fean kan ja lova!
Imorgon, Vad händer? Ska ringa till Vårdcentralen iaf! Hoppas på att ja kan få komma dit så dem kan ge min lite hostmedicin...
Dööör fan snart av den här jävla hostan!
Mickes mamma Helen hade tydligen fått åka upp till sjukhuset och andas in kortison och grejer! Samma hosta som mig har hon så hoppas inte ja behöver åka upp till sjukhuset..
Nej nu ska jag in i böckernas tid igen!
Godbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0