Vet

Jag vet att ja skulle lagt upp min vikt och så igår men aah jag orkade inte haha! Har haft så mycket att göra med lägenheten så har varit helt slut om kvällarna.. Igår hjälpte Carina och pappa mig och möblera om! Vart fan så jävla mycket bättre nu alltså! såg så jävla trångt ut med sofforna och sängen så som ja hade innan men det här blev skit bra hihi! Sen kom Sandra så målade vi köket.. Eller aa en vägg i köket för tänker inte måla dem andra för det kommer ja bara få måla tillbaka vitt sen när ja ska flytta! Pappa kommer väl om ett tag eller lite senare, Vi ska ner till smådjurskliniken med Lewie, Han ska få sin andra vaccination spruta... Inget kul.. Men men sånt är livet! Annars händer det väl inte så speciellt mkt idag! Tror jag ska försöka skruva upp lite hyllor och så i köket! Om min far kan ta med sig borrmaskinen vill säga.. Måste ringa till Elin D med efter som ja ska få hyllorna av henne!!

Nej dags för lite frulla såhär efter morgonpromenaden med Lewie :)
Såå liten du var här min plutt hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0