Tankar, Tankar

Sitter här hemma och tänker på Marcus Janner.. Kan inte få ur han ur mitt huvud! Även fast jag inte kände personen så känns det ändå skit! Mådde sjukt jävla illa igår när ja skulle gå och lägga mig! Han var den ända jag kunde tänka på :S, Varför? Hur mår hans anhöriga? Hur tänkte han? Har han det bättre nu? Det är saker som bara han kan svara på tyvär :/, Igår var det 1år sedan älskade Tino lämnade oss också! Känns fortfarande som det var igår, Känns fortfarande helt jävla overkligt! Men jag vet att du har ett bättre liv där du är nu och att vi ses igen <3.
Blev en fika dag igår med Emma, Wilmis, Sandra, Crille och hundarna såklart :).. Var hemma hos mig och sörpla kaffe och åt bullar hihi! Sen drog Emma, Sandra och Wilmis hem och då överaska mamma mig och crille med Pizza hihi, Snäll hon e :)! Idag är det tvättdag, vilket suger enormt efter som det är Fredag! Men det blir ändå en lugn kväll ikväll efter som inflyttningsfesten är imorgon ;). Blir en filmkväll med älskade Johan och Sandra W :)<3
Sandra och Wilmis
Jag och Prinsessan hihi <3
Du är en sjuk jävel, Men ja älskar dig ändå Emma :)<3

Kommentarer
Postat av: Emma

mohah, vilken heting ;D



Du emelie, jag kunde INTE somna! Jag var seriöst rädd! Usch, aldrig mer kolla på videon ialf!



Älskar dig med mitt lilla hjärtegull!

2010-10-15 @ 16:19:23
URL: http://emmadavidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0