sååååååååååå braaa

Jag mår bra, Jag trivs med mig själv, Jag trivs i min lägenhet, Jag har dem bästa vännerna, Min familj är underbar, Jag börja komma i ordning i min lägenhet, Nästa vecka börjar jag med träningen igen, Skolan går som det ska! Vad mera kan man begära ??
Jag behöver ingen pojkvän! Jag håller koll på mitt eget och är allt för upptagen för att bry mig om någon annan / annans liv! Jag trivs med att vara singel och det är något jag VILL vara! Jag har det jag behöver och jag nöjer mig med det. Ett förhållande består av knull, mys och vänskap kan man inte få det av vem som helst eller?!
HHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha bra där emelie ! glad för din skull ! love u <3

2010-10-07 @ 19:49:14
URL: http://emmadavidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0