hihihihihihii jaaag är bäst :D

Hejsan Hoppsan!
Börja komma i ordning i lägenheten. Bara vardagsrummet som ska tapetseras och sen är allt klart :), Pappa hjälpte mig igår och satte upp hyllor och så i köket, finfint blev det hehe! Har inte gjort så speciellt mkt mera än att fixat med lägenheten... Sen tror jag min hund har missuppfattat en sak! Han tror han är en katt, Klättrar så soffkanten sitter i fönstret på fönsterbrädan haha! Jävla cpää :).. Ska tillbaka till skolan nästa vecka med och det ska bli sååååå skönt kan ja lova! Saknat alla och det kryper i fingrarna efter att få skriva haha daaa va :P.
Nae men kommer ni ihåg hur det såg ut sist?
Vikt: 110kg
Mage: 130cm
Lår: 67cm
Överarm: 30cm
Nu, nu, nu, nu :) :) :)
Vikt: 99,3 kg..
Mage: 126cm
Lår: 65cm
Överarm: 27cm
FATTA DEN!!!! JAG ÄR UNDER HUNDRA YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES! det känns så jävla skööööööööööönt, och jag känner mig så jävla bäst !!! Jag tror fan jag är bästast i hela världen alltså!!! Fyfan vad glad jag ärrrrrrrrrrrrrrr. Jag kom under hundra i söndags! Vi skulle hem till pappa och Carina och fira Fanny "lillasyster och Simon "lillebror" som blev 17 och 19 årrrr. Så messa ja pappa o bha det finns en grej till vi ska fira när vi kommer men ja säger det när ja kommer :D.
så kommer ja dit och alla står innanför dörren och glor på mig? Jag bha aa hej? alla bara knäpp tysta! Sen säger jag bha ja är under hundra nu! Då kommer dem med champagne och hela kittet hahah! Faan vilken underbar familj jag har :D, Älska er som fean!
Nej nu skla jag forsätta och baka :D, Bakar kakor här hemma! Är inte så förtjust i kakor själv men mina vänner har ju barn som är kakmonster så dem får äta upp dem när dem kommer och hälsar på haha! Sen har ja ju mina grabbar och dem äter ju allt som går att äta så :P..

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp bilder så man får se ? :)

2010-10-13 @ 12:57:07
Postat av: Sussie ainerfors

STORT Grattis till din framgång!!!

2010-10-13 @ 13:12:39
Postat av: Katti

DU ÄR GRYYYYM!!

bra jobbat tjejjen! :) fortsätt kämpa,du är duktig kraam

2010-10-13 @ 13:26:50
Postat av: emelie

Biler kommer i helgen. Har ingen som kan ta bilder just nu men dem kommer i helgen det lover jag hehe :).



Tack alla <3

2010-10-13 @ 13:41:56
URL: http://emeliik.blogg.se/
Postat av: emelie

En fråga bara! Vem är du? Du som är anonym? Bara nyfiken!!

2010-10-13 @ 14:16:38
URL: http://emeliik.blogg.se/
Postat av: Sanna K

Stolt över dig gumman <3 grattis :D

2010-10-13 @ 14:34:59
URL: http://sannankpg.blogg.se/
Postat av: Anonym

en skön beundrare bara :D

2010-10-13 @ 16:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0