shopping och mys

Spenderade dagen hemma med Johan och Micke, Kollade nya saw filmen och käkade pizza. Filmen var väl okej men inte lika bra som dem andra tkr jag!

Sen blev det maxi med Emma, Shoppade lite, dock hittade jag inga skor som ja skulle hitta men hittade ett par nya jeans, hårfärg och ett par snygga strumpbyxor iaf hiih :). Innan jag gjorde magsäcksoperationen så HATADE jag att shoppa kläder! Tyckte det var så ENORMT jävla tråkigt att aldrig kunna hitta ngt snyggt och ha på sig. Jag hade storlek 54-56 i byxor! Och ngt snyggt i den stoleken är ENORMT svårt att hitta kan jag lova, För ca 4 veckor sen köpte jag nya byxor på maxi med Emma när vi var där och shoppade. Provade byxor och kom ner till storlek 46!! Fattar ni hus jävla mkt det har försvunnit på min kropp ? 10 fucking stolekar i byxorna :S, Helt sjukt kändes det kan jag lova! Men det var 4 veckor sen typ!
Nu idag när jag skulle köpa byxor så tänkte jag eh vad fan jag provar en storlek mindre, alltså 44! Japp dem satt bra men fortfarande lite slappt! Så nu har jag storlek 42 i byxor och det känns så jävla kul att kunna shoppa och hitta snygga kläder för en gång skull!! UNDERBART är vad det är hihi!!

Sen blev det hemgång för Björna var tvungen att ha bilen. Hemam blev man bemött av en TRASIG dator och en trött Johan! Han låg och läste i soffan och jag svor och skrek över min jävla f*tt dator! Nu har jag alltså TRE datorer som inte fungerar i mitt hem och EN som fungerar tack vare min älskade låtsas bror <3. Fick låna hans gamla tills jag fixat en ny dator :). Men jag fyller ju år snart så hoppas på att man kanske får en i present eller julklapp hihi!

Nej nu ska ja fortsätta mysa!
Godkväll :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv! ;)

Vi hade ruuligt ..



Jag blev väldigt förvånad när jag såg hur mycket byxorna hängde som du köpte med mig för 4-5 veckor sen.. Sjukt vad fort det går! Förstår att det är skönt , dom har inte så mycket snyggt att välja mellan för storvuxna. Men snart så!! :) Du har alltid varit fin i mina ögon, och du blir bara finare och finare! Snart väger du mindre än mig ;) hihi.. Älskar dig!

2010-11-26 @ 08:57:41
URL: http://emmadavidson.blogg.se/
Postat av: heeej på dig!!!

Tjena moss bruden!!!

Det va länge sen.

Ville bara säga att det va ett himla äventyr du har gått igenom....och att jag tänker på dig!

Du har varit så duktig och det måste kännas kanon att ha blivit av med alla kilon!

Va rädd om dig i fortsättningen!!!



Kram evalotth <3

2010-11-29 @ 15:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0