Rajjjjjjjraaajjjjj

Japp! Idag är det rajjrajj som står på spel! Tänkte åka till systemet runt 11, Sen gick bror in på hemsidan och så stog det att det var STÄNGT :O, Är tydligen röd dag idag så det räknas som en söndag lr ngt :S, Letat efter smuggel öl över hela svrige haha nae vars! Men fick tag i två plattor iaf! Så nu har man precis duschat, Ska börja sätta på mig ansiktet snart med. Kanske ta en öl och invänta Sandra och Lollan :). Hundvakt har jag skaffat mig ikväll med.. Min bästa killar som ställer upp <3, Älskar er :)! Käkade donken med bror och Jovan förut med.. nam nam vare kan ja lova! FAAAAn partysugen till max :P, Sitter här och dunkar musik för mig själv haha :D:D.


Sandraaaaaaaaa jalla jalla kom nu!! Partajjaaaaa :).
Hoppas på en enormt trevlig kväll iaf :D.




Puss och Knull!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0