Onsdag

Höst väder ..


Älskar höst väder hihi! Det får mig att känna mig liten igen! Alltså mellan 6-10 år typ :). Då var man alltid ute i blåsten och sådär :D..


Tvätten nu på förmiddagen, Får se om Jovan vaknar snart för då blire kaffe med han :).
Kollade film igår med grabbarna btw. Först kollade vi Irene huss sen blev det Jonah Hex, Helt okej film dock inte min typ av film om jag får säga det. Sen gick jovan så då såg vi slutet på 2 fast 2 furious som gick på tven.. Coffi och neger pendlade mellan himmelen och jorden kan jag lova! Skulle iaf se Livvakterna, aa tjena dem som, vakna, sov, vakna, sov, vakan hela tiden haha.

Slutade med att jag fick skicka hem dem för jag höll själv på att somna.. träningsvärk? Eeeeh aaa!!!




Nu lire tvätten!
Puss och knull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0