Norrköping

Blev en fika med Sandra sen skulle hon ner i tvätten så kom Bettan och bytte av henne hehe! Skönt att Bettan finns när det är svåra tider, Skönt att ha ngn man kan lätta sitt hjärta till! Love heeer <3
Snart ska min älskade mor bjuda mig på middag med :), Hon e bara för snäll hon!
Senare sen blir det film med Johan, Vi ska se nya SAW filmen och även 9 millimeter som bög madis (Johan) inte har sätt haha! Hörde ngt om att Ljung skulle komma bort med ?! Får väl se om han har orken och göra det, Länge sen! Saknar ju han nu när jag inte bor med han längre :)<3


Norrköping, Staden där alla människor försvinner, dör eller flyttar ifrån! Känns som halva Norrköping har dött eller flyttat här ifrån! Kollar på bilder från förr och tänker tillbaka på tiden som man hade med alla som har dött eller flyttat här ifrån! Minnena med dem är dem bästa och det finns ingen som kan ta den tiden ifrån mig. Önskar bara att man hade tagit vara mera på tiden som man hade tillsammans <3. Varje timme föds ett nytt liv och varje sekund blir någon mördad, tar självmord eller går bort av natulig orsak. Nästan som om ett liv måste offras för ett nytt ska få tillkomma!
Låtarna från förr får en att fälla en tår, Bilderna är dem man ser på för att bli glad och minnas stunderna man hade tillsammans! Saknar vännerna som har gått bort under åren, Och du Daniel, Vila i frid och hoppas på har det bra där uppe! Hälsa dem andra grabbarna från oss här nere :)



Jaja, En cigg på det här !!



Kommentarer
Postat av: xxena

En cigg? Du hade ju slutat! :)

2010-11-26 @ 12:15:09
Postat av: jag

Haha jessica jag vet, Men det fanns ingen ork att lägga på att ens försöka sluta nu kände jag! Ska sluta efter nyåret tänkte jag! och då SKA jag göra det hehe !!

2010-11-26 @ 13:21:32
URL: http://emeliik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0