Måndaag

Har inte bloggat på ett tag och jag har mina ursäkter för det!! Har inte haft något fungerande tangentbord men har det nu så det så :D.
Jag har iaf spenderat den senaste tiden med min vän Johan :). Han har typ våldgästat mitt hem haha! Han kommer vid 9, 10 på morgonen och åker hem vid ca 01 på natten haha! Med det är myyyys med sällskap :). Har ju även umgåtts med annat folk typ som Emma d, Coffi, Svartis sen i Lördags var på födelsedagsfest hemma hos Kenny och Anna men det var Kenny som hade fyllt så gick dit och gav han hans present som blev en hamster med namn HEKTROR, haha! Var trevligt och träffa dem lite även fast jag var nykter! Ska spara mig till nästa helg då Halloweenfesten är nere på Brifrost hihi :).

Hört att SAW har kommit ut i 3d bio nu med. Tror det skulle bli för rörigt i 3d så väntar tills den kommer så ja kan tanka hem den och ligga och mysa i soffan till filmen ist :).. MYCKET MYSIGARE hihi!

Nej nu blire diska, och plocka lite! Måste in till mamma med och städa mitt gamla rum för det kommer folk idag och ska kolla på lägenheten där. Sen ska jag försöka hinna med en fika med Emma med :).. Vi får se vad som hinns med idag hehe :)

Puss och Knull!

Kommentarer
Postat av: anna

hahahh kan inte sluta skratta att ni kom med en hamster med bur o allt ^^

2010-11-01 @ 12:44:28
URL: http://annzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0