Its on ;)

JappJapp, Igår blev det att fira syrran som fyllde 23 hihi :), Började med förfest hemma hos hennes far :). Lirade ölspel och hade hur trevligt som helst måste jag säga . Kul och träffa gamla vänner och sånt med hihi! Sen blev det bowling med grabbarna :). Alla andra gick ut så trevligt så jag drog och bowla med Bror, Kicka och Jimpan :). Tog ett helrör och en massa shotts .... fyfan haha! Sen blev det taxi mot staden, Blev hugos och Otten denna kväll! Men fyfan vad kul jag hade! Har aldrig varit mycket för att gå ut men nu. nu sååååååååååå :). Dansade och träffade enormt massa trevliga människor hihi!

Idag vet jag inte hur det blir, antingen partajj eller lugna puckar! Vi får väl se vad som händer, Har dock inga bilder från igår! Ska se till och få dem snart så jag kan lägga upp lite nytt hehe!


PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0