Vet inte vad som händer.

Jag vet fan inte vad det är som händer alltså, Känner mig något så enormt deppig alltså. Jag är den som ALLTID brukar vara glad och alltid på topp men nu fan! Känns som om ja är helt less på livet och allt runt omkring alltså! Jag lever världen bästa liv nu alltså! Mina vänner och allt som finns runt omkring mig just nu är perfekt men det känns fan som det saknas ngt.. Kan inte sätta fingret på vad det är och kommer förmodligen inte att göra det heller. Jag hoppas bara att den här jävla dåliga känslan släpper snart! Vill bara mååå bra, Ska ringa sjukhuset imorgon tänkte ja. Dem sa ju att efter operationen kunde man lätt hamna i såna här svackor och att man inte skulle tveka på att höra av sig och jaaaa, Det är väl bara att jag lyfter upp telefonen imorgon och ringer..

Imorgon är det Fredag, Vad händer i helgen? Inte mkt. Micke ska ju till sina kusiner så det blir ju bara jag, Neger och Coffi i helgen! Får väl se vad vi hittar på för ngt kul?!
Det är ju helg, är det inte då man ska vara glad för ledighetens skull???

Ni får mig att må bra <3<3







Kommentarer
Postat av: Annut

Tack för din fina komentar empla. den gjorde mig glad :) Hoppas du känner dig bättre snart, kan också få sådär ibland. Kan va så lite som gör att man kan känna sig deppig, som typ vädret. Aa vi kan ju höras till helgen. :*

2010-07-23 @ 12:32:30
URL: http://annzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0