så jävla nice!!!

Nu blire uppdater med min vikt och mina mått!
Ni kommer även få se lite bilder och sen kommer jag berätta ngt enormt kul som hände mig för en liten stund sen hhihii! Sist jag kollade mina mått och min vikt så såg det ut såhär


Vikt: 120kg
Mage: 138 cm
Lår: 74 cm
Överarm: 38 cm

snackade med dem på sjukhuset när jag var nere i viken med, Dem sa att inom ett år ska man ha gått ner en tredje del av sin vikt! Jag vägde nästan 150kg när jag opererade mig och då ska ja alltså gå ner till 100kg på ett år. Jag tror att jag kommer gå ner mera om det fortsätter s här bra som det gör nu.. Jag är så enormt jävla stolt över mig själv att jag har klarat det här, Hade man frågat mig för kanske två år sen så tror jag aldrig jag hade trott att det skulle sätt ut såhär för mig. Men iaf här kommer mina nya mått och min vikt ;)

Vikt: 117kg
Mage: 134cm
Lår: 70cm
Överarm: 34cm

Jag är enormt nöjd med mig själv just nu! Och nu ska jag börja hårdträna igen! ska bli enormt skönt och komma igång igen! Har haft mkt funderingar över om ja ska börja på gymmet igen men jag känner att ist för att lägga massa pengar på det så kan ja lika gärna köra hemma med massa musik och sådär. Har ju fått lägenhet med, Flyttar den 1:e Oktober! kommer bli så jävla nice alltså, Hade sånn jävla tur att jag fick den som jag ville ha här i Eneby ^^.

för ca 2 timmar sen fick jag ett ryck och ville prova lite kläder som jag alltid använde innan operationen! Provade mina jeans som jag ÄLSKADE så fruktansvärt mycket, Hade till och med på mig dem när dem la in mig på sjukhuset!!! Dem satt tajt på mig förut alltså! Det var alltså inga
bagiejeans som ni kommer tro nu när ni kommer få se bilderna på dem haha! Men iaf jag trodde ja skulle smälla av när jag tog på mig dem! HALVA jag har typ gått upp i rök :O, så jag ringde Sandra och hon fattade inte hon bha nae nae nae det är inte sant, Du är ju typ borta hahahah! Här kommer bilderna iaf ;)

Kommer ni ihåg ???



Jag nu ^^


Mina älsklingsbyxor :(, Dem har ni blivigt till bagiejeans
hahahahaha :D



Hoppas allt är okej med er och att ni får en enormt Trevlig helg för det ska jag ha ;),
glöm inte lägga en kommentar och säg att ni varit här och kikat ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna K

Wiie va kul gumman :D <3 Om du inte vill träna ensam så kan vi göra de tillsammans om du vill :D

2010-07-23 @ 15:23:40
Postat av: Linda

vaaa kul gummsan, bara fortsätta såhär nu :DDD fixar din blogg sen med ;)

2010-07-23 @ 15:56:33
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: Anna

herregud! man ser verkligen skillnad på dig men när du är i byxorna så ser man ännu mera :D

2010-07-23 @ 17:06:39
URL: http://annzs.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vad bra att de går framåt för dig och inte tvärt om.. Du är grymt söt :)

2010-07-26 @ 15:20:15
Postat av: MALIN

Vad roligt för dig Emelie! :)

2010-08-03 @ 21:17:36
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Postat av: Fisan

Hujedamej!

Hurtigt bruden!

2010-08-04 @ 11:30:00
URL: http://konstantiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0