omoget eller moget?

Hm, Flytt? problem? livet? Fattar noll!
Ska börja packa mina grejer nu.. Kommer bli jävla uppdelat! En del av grejer får jag ställa hos kompisar och skit så länge!!! Bööööööööh, Skönt att jag har vänner som ställer upp så jag har någon stans att bo nu under tiden jag väntar på lägenheten iaf <3. Får ju inte tillgång till lägenheten förns den 1.e oktober så det suger ju lite!! Vill ha ett HEM, Ett hem som är mitt, ett hem som jag kan känna mig hemma i och framför allt vara för mig själv i !!! Känns jävla tråkigt att det ska behöva bli så här kompilcerat men är man som man är så aa vad kan jag göra åt det!!

Nej nu ska jag packa mina kläder och allt annat shitt!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0