Misslyckande !!

om jag säger såhär... Resan till St anna igår blev av... dock var vi framme vid halv tolv och tänkte ge oss ut med båten då men icke sa nicke hahah! Värsta skit vädret haha! Tror fan inte vi hade levt nu om vi hade gett oss ut på sjön haha! så vi packade in oss i bilarna igen och åkte hem. Dem andra fortsatte festen hemma hos Fegge men ja åkte hem till mina grabbar som låg och lata sig i soffan och tur var väl det för ist för att ta med mig min sprit så tog jag deras fruktsoda hahahaha! Nu ligger jag här i min vän och grannes underbara säng och bloggar med VÄRLDEN iriterande och minsta dator! Vill bara döda faanskapet hhaha. Knapparna sitter ju hej vilt och gud vet vad! Ikväll blir det lite partajj iaf! Syrrans avskedsfest är ju så hoppas på en enormt trevlig kväll! Dock enortm tråkigt att hon ska flytta ifrån oss men det är ju för hennes eget bästa eller vad man ska säga.. Kommer åka upp till henne varje helg kan ja lova haha!!

Nahe om man skulle lyxa till det med en drink nu då? Innan vi traskar upp till våningen ovanför efter som syrran bor där, Svikare! bara lämnar vårat hus och grejer!

Nej nu kom Sandra ut ur duchen, Här väntas det fest ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0