Våga inte !!!

Dör du ifrån mig då kommer jag slå ihjäl dig när vi ses i himmelen fattar du det!!!!!!! Du är min idol, du är den som alltid funnits där du är den som aldrig sätt ner på mig när jag gjorde mina misstag! Varför varför just du! Jag älskar dig och det är för tidigt för dig att lämna mig kvar här på helvetet! Tänk på mig, på crille, på mamma och på morfar? Du kan inte bara lämna oss här nere mormor. Shit vilken juldag, Min favorit dag av alla dem här överskattade skit dagarna! Vaknade och var på jättre bra humör och ville bara ha en bra kväll. Men så självklart så får man inte vara glad! Hur ska jag bara kunna glömma det här?! Det kommer gnaga sönder mitt huvud nu! OCH jag har inte tid med det här !!! Faaan, varför gör du såhär! Vad fan har min mormor gjort för ngt ont för att få genomgå den här jävla skiten! Tar du henne ifrån mig kommer jag aldrig ALDRIG förlåta dig! Du säger att du är en förlåtande gud, JAG PISSAR PÅ DIG OCH DITT FÖRLÅTANDE GUD, Tar du henne ifrån mig så kommer jag ALDRIG förlåta dig!!!!!!!!!!!!! Fattar du det!


Älskar dig mormor <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi måste vara starkja älskling du ja o crille för att stötta mormor o morfar me ju

2010-12-25 @ 13:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0