Vad ska man säga

BlaaBlaaBlllaaaaa, Känns som om det är dem ända dem säger...

Innan jag gjorde med Gb-operation så sa läkarna till mig, Ring så fort du får problem, Mår du dåligt och känner att du behöver ngn att prata med! Nu har jag ringt och försökt få tag i kuratorn eller vad fan det heter uppe på sjukhuset och skulle träffat henne imorgon. Dock har HON ännu en gång ställt in min tid!!! Känns så jävla luffit att dem säger att man får den hjälpen man behöver efter en sån här operation! BULL SHITT är vad det är, Svenka sjukvården är ett STORT skämt i dagens samhälle.. Det är en skam att ni ens får kallas läkare, kuratorer eller sjuksköterskor!!

Livet leker och dagarna går vidare, Trött på att inte få behålla maten jag äter, Den kommer upp lika snabbt som den kommer ner. Jag klarar inte bara trött på att det alltid är jag som ska råka ut för sikten precis nu precis då när ALLT såg ut att bli ljusare!

En topp nyhet är ju det att vi flyttar 1.e mars! Tror jag kommer trivas som fisken i vattnet i nya lägenheten! Men innan dess har jag en massvis med resor, födelsedagar, MIN FÖDELSEDAG och massa annat kul och se fram emot. Så därför vill jag få stopp på den här skiten med maten och mina sömnproblem!!!!
Jag är en dam i mina bästa år som älskar att festa och umgås med folk och har alltid varit det med ett leende på läpparna, Men det kommer inte funka i längden om jag ska gå runt och ha ett falskt leende på läpparna!

Kom till oss om du får problem, Vi finns här för dig 24/7 om du får problem! IN MY ASS FUCKERS! jag har bara ett ställe och be er dra till och det är till Helvetet!

Leendet är kvar DOCK utan positiva tankar, Det är bara traskar vidare och hoppas på det bästa, Ta var dag som den kommer och gör det bästa utav det!!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0