upp och ner

Livet leker.. Julafton blev en toppen dag! men det har det ju blivit nu dem senaste två åren och det är ju skönt, Fick massa fina klappar och massa gott och dricka med kan ja lova hehe! Dagen efter vart väl en bra pissdag eller hur man ska säga. Älskade mormor som har blivit sjuk vilket suuuuuuuuuuuger pung. För er som inte vet så har jag typ bott med min mormor och morfar hela livet. Dem har varit som en extra mor och far för mig skulle man väl kunna säga! Känns som om min egen mor är sjuk! Hon opereras imorgon och jag vill bara vara med henne, vid hennes sida och hålla hennes hand! Jag vet att det inte går men jag vill !! Men jag får sitta och hålla tummarna och hoppas på att läkarna gör ngt bra utav det den här gången. Älskar dig mormor !!!

Livet är upp och ner, när allt har blivit bra så kommer ondskan fram där man MINST anar det, Det är synd för jag vet att den här gången hade allt funkat som det skulle i livet. Något positivt är ju att jag har RASAT i vikt haha ! Ovanligt va :P? Nae men tänker inte skriva ut min vikt eller mina mått än :P, ni ska få fundera lite till även fast ja vet att ni vill veta. Händer inte allt för mkt denna vecka dock, Ska ner och handla med Sandra sen! Kolla om ja hittar ngt nice till nyår :), Nyår firas hemma hos mig med lite trevliga grabbar och underbara brudarna! Får se om vi drar vidare på en annan fest sen som man är bjuden påå. Ta kvällen som den kommer och hoppas inte på för mkt folket, Ni blir bara besvikna! Tro mig !!

Får se om det blir några kalla ikväll eller inte, Men det lutar åt det hållet iaf :)

Kärlek till er alla och ta livet för vad det är för det här kan vara er sista dag ni lever !!
Förlåtande gud? In my ass !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0