Sjuuuuukt nice kväll

Igår, Herregud vilken sjukt kul kväll! Men kan man vänta sig annat när jag umgås med kusinerna Rydberg?! Såå jävla glad att dem finns :)<3, Började förfesten hemma hos Maggan med lite blandat folk, Sen åkte jag Crille och Simpan ner till ..... kommer inte ihåg vad det heter men iaf åkte ner dit och mötte upp pappa, Carina och Fanny! Gick in och käkade och drack lite på restaurangen. Sen bar det av hem till Maggan igen, Fortsatte förfesten och sen blev det Hugos nattklubb! ENORMT KUL! Fattar inte vad det är med mig, Har aldrig gillat krogen .. Men nu, Fan vill ut ut ut hela tiden haha! Vaknade upp hemma hos Ponti med en enorm huvudvärk och ingen ÅNGEST alls :D:D:D, Faan vad värt haha!
Tack alla för en as nice kväll igår iaf.

Ska nu snart åka ut till Becca och Anni ute på landet. Spederar natten där och ligga och dö i deras soffa kan aldrig bli fel haha! Imorgon blir fika hos maggan på dagen tror jag, Eneby skolan med Emma om ja hinner och sen vid 6 ska jag och Henki kolla på lägenheten i haga! Hoppas den är ngt och ha :).

Här kommer lite bilder från igår!!



















Over and out!

Kommentarer
Postat av: Maggan !

Tack själv gumman !!! <3<3

2010-12-05 @ 23:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0