mys dag!

Jahopp då var denna dagen också slut, Har varit en HELT okej dag. Vaknade runt halv nio, Så kom Emma och så blev det morgon kaffe .. som vanligt ihihi <3!! Åkte till Kneipen och droppade av Lewie hos pappa o Carina, Dem ska ju ha han i helgen efter som ja ska ha fest imorgon :).. Efter det bar det av till Maxi, Letade efter en klänning åt Emma! Hittade en skit snygg som hon ska ha imorgon sen en snygg kofta till! Sen blev det hemgång, Satte igång med städandet jag och Mallan så kom Coffi och Nmicke <3. Snacka lite skit med dem och sen blev det tvätten! Har städat och tvättat typ hela kvällen! Blev lite frusen så gick in och la mig i ett bad, MEN så kommer Malin in och säger att vi ska spela ngt jävla GENI spel .. VILKET JAG ALLTID VINNER PÅ "hooooooost".. Sen ringde det på dörren och då vare Sis som också ville vara med och hålla mig sällskap när ja låg i badet haha! Så där inne på muggen satt vi och spelade spel! Eller aa ja låg väl mest haha! Sen blev det upp ur badet och på med kläder för att fortsätta spelandet inne i köket.. Så kom Nmicke och Coffi tillbaka! Och så blev det "familjekväll" hahah spelade GENI och skrattade åt allas ENORMT korkade svar haha! Men jag vann ju .... Som vanligt "hoooooost" .. Grabbarna gick nyss och nu ska jag och Mallan snart dundra ner i sängen och sova!

Imorgon smäller det, Förfest sedan utgång! Fyfan för fest kan jag lova! Ska rulla "hem" haha!
Ååååååååååååååh YES min MENS är slut!!!!!!!!! Lyckligt lottad som jag är så har jag ju bara mens i två-tre dagar. Kanske inte så kul för er och veta men vem fan bryr sig?! Jag mår bra muhaha

Piccs

Shitt va snigg rå!


Mallan <3


Sis <3


Älskar mitt nya jag <3


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0