Min dag är inne!

Japp, Då är man 20 då, Känns ingen större skillnad ska ja säga er. Hade inte förväntat mig ngt annat heller, Emma, FinisWilmis och Cesar har varit här HELA förmiddagen! Fick ett par jätte fina ljusstakar av dem. Tacka så mkt för dem. Blev fika och skitsnack och det GILLAS! Emma fick städnojja efter ett tag och började ändra på mina prylar här hemma. Fint blev det iaf ihihi, Tack för du finns gumman, skönt och prata med dig gumman!!

Nu ska jag invänta min familj! Alla kommer, dock olika tider men det är väl bäst så haha!
Bror ligger här i soffan nyss hemkommen efter jobbet, Undra hur det ska gå när vi inte bor bredvid varandra sen haha!












Nej nu ska jag ladda kaffebryggaren och så!
PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0