Inte bra fan!

Det här är fan inte bra! Det känns som om jag är 14 igen! Vill bara festa festa festa hela tiden!! fy på mig. Längtar som fan tills imorgon och i över morgon och dagen efter det och dagen efter det! Kommer vara helt slut efter alla dem här dagarna haha! Men jag mår bra och jag festar och gör PRECIS vad jag vill med mitt liv så fuck off ni som tkr ngt annat ;)

Idag blev det stan med mamma, Handlade dem sista FUL KLAPPARNA! Usch vad överskattad julafton är alltså! Dock vare ENORMT mkt slödder och snusk på stan idag! Blev typ ihjältrampad ett flertal gånger men jag överlever .... som vanligt ;). Söndag äre maskinen också!Ingen som har uppdaterat mig om det även fast ni alla mina vänner vet hur mkt jag älskar maskinen fyfy på er! Går dit själv om det är så efter som alla andra är så tråkiga haha!

Nej nu ska jag experimentera i köket som vanligt! Skriver mer sen kanske

Over and out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0