helgen är över!

Och skönt är väl det, Trotts alla polis grejer och alla andra jävla besvär så har jag haft en ganska skaplig helg. Fredagen blev det förfesta med goa vänner hemma hos mig sen utgång. Lördagen blev det samma visa, Förfesta hos mig med massa goa vänner sen utgång :). Hugos båda kvällarna. Vilket nog inte kommer bli av nu på ett ENORMT bra tag efter som broder min är väl portad där ifrån :P. Lördagsnatten slutade med Häktet för bror min och jag och Kotten åkte hem och sov, Bakis mat och massa mys på Söndagen tills bror kom in stampande från häktet haha! Får se om det blir rättegång och skit, Ska ringa ner till Vårdcentralen nu så jag kan få lite bildbevis på mina skador om vi skulle mot anmäla !!

Idag vete fan vad som händer, Fotboll äre ju dock! Får se om det blir Olearys med några och se matchen!!


Piccs









Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0