Promenader och buuuus

Hallloooooojjjj!
Pissväder som vanligt, Vad har hänt ? Inte speciellt mkt mera än vanligt, Har haft älsklingen Cesar i två dagar nu! Varit nere på stan och träffat folk, Gått promenader och busat som bara den..... Det gillas!!
Mina nycklar har även gått upp i rök? Igår när ja kom hem, Till micke alltså! Så låste jag upp dörren så gick jag in och roppa hallå men ingen var hemma. Så la jag mina nycklar på samma plats där jag alltid lägger dem, Rakt fram på skrivbordet! Aa iaf så gick jag ut och satt mig igen och sen så kom Mikaael och Svartis hem. Sen skulle vi gå ngn stans tror vi skulle till ica så går ja in och ska hämta mina nycklar men då är dem borta :O, Dem låg inte där jag la dem och vi leta i hela lägenheten! Dem är HELT borta :O??? Helt jävla galet haha! Nina = katten har säkert käkat upp dem eller lekt med dem så dem har åkt in någon stans där man inte ser dem ..... hm!!
Skolan har ju börjat med, eller börjat och börjat! Idag var det bara infovecka På Tisdag börjar allvaret! Det är då alla kurser sätter igång och det ska bli ENORMT kul hihi :), Min vikt ska jag ta reda på, på söndag hade jag tänkt, Vikt och mått så håll ögonen öppna hihi!!

Nej om man skulle servera sig lite frukost då??


Love Love Love <3


Kommentarer
Postat av: Emma

LOVE till dig Emplan!

2010-08-21 @ 15:24:43
URL: http://emmadavidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0