hehe

Har blivit lite dålig på att blogga har jag hööööört :P, Men det blir så när man aldrig är eller sover hemma! men inatt ska ja sova med min älskade kissemiss iaf, Vi är ensamma hemma, mor och bror är tydligen ute på äventyr!! Vad har hänt den senaste tiden? hm inget mera magont iaf! TACKA GUD FÖR DET SÄGER JAG, Vad har jag sysslat med ? Hm bara det vanliga!! Umgåtts med grabbarna och softat, Nästa vecka börjar det, Dags att sätta igång med träningen igen känner jag! Sommaren är slut och ingen mera lat sida här inte!!

Får se om det blir gymmet, hemmapass, afrikans dans eller kanske lite simning?!
Finns ju lite och välja på så vi får se vad det blir hehe!



Nej nu ska ja krypa ner i sängen med min prins!
måste vara vaken ett tag till eftersom världens bästa program börjar på sexan snart ...
Nämligen Cheers :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0