Grattis

Grattis bror på 22års dagen ska jag väl säga först och främst :).
Vaknade vid 7 idag! Energifylld och studsande ... eller inte haha! Var fan helt död när jag vaknade :P, Kommer ju somna gott ikväll iaf och det är ju jävla skönt att veta!
Idag blire väl vara hemma och fira bror och äta smörgåstårta i stora lass, Eller aa dem kommer ju äta i stora lass men inte jag för då skulle ja nog spy, Får se om jag går bort till grabbarna sen och umgås med dem lite!! Kanske även får med mig lite tårta bort till dem och då blir dem ju glada :)..

Snart är det helg med och efter det är det ny vecka och jag börjar med träningen igen och det ska bli jävla skönt kan jag lova!! Har legat på latsidan alldeles för länge nu alltså haha! dock känns det ENORMT konstigt att även fast man inte tränar så rasar man i vikt iaf?! Hmm :P..

Nahe om man sa ta sig en dusch då kanske .. Ha en bra dag alla <3



Grattis igen min älskade lilla storebror <33



Kommentarer
Postat av: Mikaela Hård

HAHA! Tur att man inte behöver vakna upp med honom varje morgon! :) MONSTRET CRILLE! Hipphipphurra

2010-08-04 @ 13:05:11
Postat av: Anna

Du får gärna komma över till mej med dina goda smörgåstårta med ;D hihi <3

2010-08-04 @ 13:16:11
URL: http://annzs.blogg.se/
Postat av: anna

har tänkt på smörgåstårta hela jävla dan emelie xDD fan dej :D

2010-08-06 @ 01:04:01
URL: http://annzs.blogg.se/
Postat av: Emma

Hörde att du ligger på sjukhuset. Ville bara säga att jag tänker på dig och hoppas att du snart blir bra!



Jag vet inte vad det rör sig om, men jag hoppas att det inte är något allvarligt!

2010-08-06 @ 09:01:59
URL: http://emmadavidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0