Första skoldagen..

Gick lyyyysande, Dock gjorde vi inte allt för mkt, Satt och hade genomgång typ... Men kul och vara gång nu iaf! Trött på att bara vara hemma och ruttna om dagarna alltså!
Har varit och fikat med Bettan idag med, Tack för att du finns och för att du alltid står vi min sida <3... Sen gick vi in och glutta lite i affärerna. Lewie har varit hemma hos mamma och Nisse idag med hihi! Gick tydligen bra så det är ju toppen! Tror ja ska sova där imorgon, Bra om dem får vara tillsammans så mycket som möjligt nu innan ja ska flytta efter som Nisse förmodligen kommer flytta med mig också!

Glömde även helt bort att jag skulle väga mig och mäta mig idag :/... Men får göra det imorgon så får vi se om ja skriver blogg till kvällen eller om ja skriver blogg dagen efter ist! Blir kanske att Kotten sover hos mig så då blire ju film och då har ja ju inte tid och skriva blogg hehe!


Nahe, Nu ska ja vara lite social med grabbarna mina :), Ska försöka komma i säng tidigt idag med efter som ja börjar tidigt imorgon, börjar 9..... och jaaa!!! Det är tidigt för mig haha


Ha det bääääst ;)


släpper en bild som ja tog dirr efter operationen typ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0