Fan vad jag trivs..

Trivs så enormt bra med mitt liv nu. Allt är SÅÅ underbart igen, Känns som om ja lever värsta drömlivet hihi :).. Jag bara rasar i vikt och det är enormt bra, Jag flyttar om ca en månad och det är BRA, skolan börjar nu på Tisdag och det är bra!!! Och vi har fått den lille och det är Myyyyys hihi!

Har bara spenderat helgen hemma, Grabbarna har varit nere på stan och festat loss med dem andra och jag har legat hemma med lewie och kollat tv, Emma har även varit här och hållt mig sällskap så det är ju skönt :),

ska hoppa in i en dusch nu medans lillskiten sover, Annars blire ett jävla liv om jag gör det när han är vaken kan ja lova haha! Emma och Kotten ska komma hit på fika vid 3.. Sen ikväll tror jag det blir att ta några öl med min älskade vän Johan! Får se om kvällen blir som planerat eller inte!!

Vikt och mått dag imorgon ;), Spännande kan ja lova hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0