Aldrig igen tack!

Vaknade Torsdag morgon 06.30  av EXTREMA kramper i min mage! Fattade inget efter som jag var helt yrvaken. Springer upp och lägger mig inne på toan och bölar så jävla ont jag har! går till soffan och lägger mig igen och hoppas på att det ska gå över.. väntar kanske tio minuter innan det blir ännu värre. Smsar mamma om att vi måste åka upp till akuten nu!! Grabbarna fattade inget när jag sa att ja skulle åka till akuten så dem blev nog lite oroliga där ett tag! Mamma kom utanför Micke vid 06.00 typ. åkte upp till sjukan och la mig raklång på golvet i väntsalen. Bara väntade och väntade.. Kändes som om ja satt/stog/ låg och väntade i 12 timmar! Jag kan säga en sak och det är att jag aldrig har haft så ont i hela mitt liv! Jag skulle hellre bryta båda mina ben och båda mina armar än att känna den där smärtan igen alltså!! Iaf så fick jag komma in på ett rum och vänta på en läkare vid 06.30 typ. Låg där inne och mamma var med mig, Så kom pappa med och där stog dem vid en varsin sida av sängen och försökte få mig må bättre, Sköterskorna ville ju inte ge mig ngt smärtstillande innan jag hade träffat en läkare! Men fyfan jag visste inte om ja skulle stå, sitta eller ligga! Det bara sög och krampade i hela magen!! Jag ville rent ut sagt bara dö alltså! Läkaren kom väl in vid 08.00 typ!! Så tröck dem och skit på magen och så kom dem med ngn jävla spruta! Men fyfan jag TACKAR gud för den där sprutan alltså! haha jag svävade på rosa moln och levde som en prinsessa hahah! Mamma och pappa fick sig nog ett gott skratt var kan ja lova haha!

Dem ville iaf lägga in mig under dagen så fick komma till avdelning 12 där jag låg när dem opererade mig, Minns inte så mkt mera av dem närmaste timmarna men sen vid 14.00 fick jag åka upp till röntgen och kolla magen. Kom tillbaka till avdelningen. Mamma och Sandra var ju med så tänkte aa vi går ner och röker dum som jag är :P, Iaf åker vi ner så hade jag rökt klart så jag och Sandra tog hissen upp så länge sen precis när jag går in i hissen så känns det som om ja får en smäll i magen och i huvudet. Då kom värken tillbaka till magen och så känndes det som om ja skulle svimma. Sandra bara kolla på mig och hon såg helt livrädd ut alltså! Mina leppar var tydligen helt vita och jag såg ut som ett spöke i ansiktet, När jag gick ut från hissen och till mitt rum, det är kanske 20 meter och gå alltså! När jag kom till min säng så bara rann det om mig! Asso jag skämtar inte nu hela jag var typ helt blöt alltså! Jag mådde så illa och hade sån värk i magen så jag svettades sönder typ!! Efter ett tag kom grabbarna upp <3, Vi satt och prata skit, spela kort och åkte rullstol haha! Dem är fan som tre små barn alltså :p, Gick och pilla på allt haha! Men sen åkte alla hem iaf, Sen fick jag en nattis spruta så somna jag utan prolblem haha!

sen vaknade jag 06.00 imorse (idag), Hade inte fått ngt smärtstillande eller ngt under hela natten så trodde ja skulle dö när jag vakna men nepp! Värken var som bort blåst och jag fattade inget, Läkarna gick ronden vid 9 så det var bara sitta och vänta! Mamma och pappa kom upp med så det var ju skönt att ha lite sällskap <3. Läkarna sa att ja skulle prova äta och dricka efter som ja inte hade gjort det dagen innan för om dem skulle operera mig så skulle ju det vara akut och då är det ju inte så bra att ha mat i magen men iaf så drack jag och käkade lite och mådde helt okej.. Var ju fortfarande lite groggy av sprutorna jag fick igår men aa det funka. Så vid 2 iden idag kom Micke och Micke och hämta mig och nu är jag hemma i min egna säng :)<3

ENORMT skönt och vara hemma ska jag säga er, Läkarna hittade inget fel..... inte speciellt förvånad för det gör dem ju aldrig nu för tiden! Men jag är OTROLIGT glad över att det inte var ngt fel på min magsäck eller ngn tarm för då hade ju kanske den här gastric bypass - operationen förstört hela mitt liv!!

Aldrig mer vill jag uppleva den där smärtan alltså!!!!!!!!


Smärta :(


Här mår jag nog bra :P


Hahahaha liiiiiiiiiiiiite borta då :P:P
.


Coffi hahah


<3<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Gumman då, det lät inte alls roligt! Skönt att det inte var något större fel men jobbigt att dom inte kunde hitta problemet! Hoppas att det inte kommer tillbaka nåt mer! Puss på dig!

2010-08-06 @ 21:14:11
URL: http://emmadavidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0